ניקיון משרדים בערב

ניקיון משרדים בערב

ניקיון משרדים בערב

מחפש ניקיון משרדים בערב אנו מספקים את הפתרון ! אצלנו בחברת קלין אנד שייני !

חברת Clean Shiny מספקת מענה מקיף וכולל לכל צרכי הניקוי, השירות ניתן לעסקים ומשרדים בכל גודל, למוסדות וללקוחות פרטיים. החברה מציעה שירותי ניקיון משרדים בהתאמה מלאה לצרכים ולמאפיינים הייחודים של העסק. ניתן להזמין שירות ניקיון משרדים בשעות הבוקר, לפני תחילת שעות העבודה, ניקיון במהלך שעות הפעילות במשרד, או שירות ניקיון משרדים בערב, לאחר שהעובדים סיימו את מלאכתם. השירות מתבצע על ידי צוות ניקיון מיומן ומוכשר ובראשו ראש צוות מנוסה המפקח על העבודה ומבטיח לכם משרד נקי ומצוחצח.

ניקיון משרדים יומי או שבועי

חברת Clean Shiny מציעה שירותי ניקיון משרדים בערב על בסיס יומיומי או שבועי, בהתאם לדרישות החברה. רוב הלקוחות זקוקים לשירותי ניקיון על בסיס יומיומי על מנת לשמור על סדר, ניקיון, היגיינה ומראה מרשים ומבריק של המשרד. ידוע כי משרד נקי משדר אווירה נעימה ויוקרתית ומספק תחושה נעימה ומרגיעה לעובדים וללקוחות המגיעים לביקור במשרד. שירות ניקיון משרדים בערב כולל בין היתר את הפעולות הבאות-

  • פינוי פחים בתום יום העבודה
  • ניקיון יסודי של חדרי הנוחיות
  • ניקוי והברקת המטבח, כולל שטיפת כלים שנותרו בכיור
  • שטיפת רצפות וניקוי משטחי עבודה
  • ניקיון יסודי של סביבות העבודה במשרד, לרבות שולחנות, ציוד, מחשבים וכו’
  • ניקוי והברקת חלונות
  • שאיבת אבק וניקוי שטיחים וריפודים
  • ניקוי והסרת כתמים מריפודי כסאות וספות
  • פוליש וקרצוף רצפות בהתאם לצורך
YouTube video

מיפוי צרכי הלקוח

ראוי לציין כי חברת Clean Shiny שולחת נציג מטעמה לפני התחלת השירות על מנת למפות את צרכי הלקוח. תכנון עבודת הניקיון תוך תיאום צפיות עם הלקוח מבטיחה משרד נקי ומצוחצח כל הזמן, ללא תקלות וללא נזקים העלולים להיגרם כתוצאה משימוש בחומרי ניקיון לא מתאימים או לא איכותיים. חברת Clean & Shiny עושה ככל יכולה למען שביעות רצונו המלאה של הלקוח, החברה מתחייבת לשירות מקצועי, ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בשיטות ניקיון מתקדמות ואפקטיביות ושימוש בחומרי ניקיון איכותיים בלבד. לפרטים נוספים ולהזמנת שירות ניקיון משרדים בערב, התקשרו עכשיו או השאירו פרטים באתר, ונחזור אליכם בהקדם.

צריכים ניקיון לאחר שיפוץ ? אחרי שיפוץ של הבית יש צורך בניקיון יסודי ורציני. אצלנו בחברה אנחנו שמים לב לדברים הקטנים. הפינות הקטנות, הלכלוך במסילות של החלונות, הכל. עם קלין שייני תקבלו שירות ניקיון מקצועי. אז למה אתם מחכים? אם אתם מחפשים חברת ניקיון שתשאיר אתכם ללא מילים, צרו איתנו קשר כבר היום וקבלו הצעת מחיר לאחר שנציג שלנו יישלח למפות את צרכי הלקוח ולהכין תוכנית עבודה.

אולי יעניין אותך גם:

ניקיון משרדים בתל אביב 

חברת ניקיון משרדים בהרצליה

ניקיון משרדים בפתח תקווה

ניקיון משרדים בהוד השרון

ניקיון משרדים בערב צור קשר CLEAN & SHINY
שתפו:
לקבלת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות השאירו פרטים:
דילוג לתוכן