ניקוי חדרי מדרגות

ניקוי חדרי מדרגות CLEAN & SHINY

ניקוי חדרי מדרגות

חברת Clean & Shiny מציעה מעטפת שירותי ניקיון רחבה וייחודית הכולל בין היתר ניקוי חדרי מדרגות בבנייני מגורים, בנייני משרדים, מבנים מסחריים (קניונים, מרכזי קניות וכו’) וחדרי מדרגות במוסדות מובילים. החברה מתמחה בכל שירותי הניקיון הנדרשים לבית או לעסק, ברשותה ציוד מתקדם ומשוכלל לניקיון וצוות מקצועי, מוכשר ומנוסה. כחברה מובילה בתחומה מציעה חברת Clean & Shiny גם שירות לניקוי חדרי מדרגות באופן קבוע או חד פעמי, כשירות עיקרי או כחלק ממעטפת שירותי הניקיון ללקוח.

מראה נעים ומצוחצח לאורך זמן

בעבר היה נהוג להזמין שירותי ניקוי של חדרי מדרגות מאנשים פרטיים, אך כיום רוב חדרי המדרגות במבנים השונים ברחבי הארץ מנוקים על ידי חברות מקצועיות בתחום שירותי הניקיון. חשוב להדגיש כי ניקוי חדרי מדרגות באופן מקצועי אינו מסתכם בטאטוא ושטיפת המדרגות בלבד. יש לבצע ניקיון יסודי באמצעות חומרי ניקוי איכותיים המותאמים לאריחי הריצוף והחיפוי בחדרי המדרגות ובעזרת מכשור מתקדם. חברת Clean & Shiny דואגת לניקוי יסודי של חדרי המדרגות באופן שוטף וקבוע, או כשירות חד פעמי, בהתאם לצרכי ודרישות הלקוח. כמו כן, חשוב לדעת כי החברה שומרת על מראה נעים ומבריק של חדרי המדרגות לאורך זמן והיא מבצעת את מלאכתה במיומנות גבוהה וללא הפרעה או גרימת מטרד לדיירים ולמבקרים במבנה.

ניקוי חדרי מדרגות באחריות מלאה

צוותי הניקוי של חברת Clean & Shiny מקפידים על ניקוי חדרי מדרגות באופן יסודי ובמקצועיות גבוהה. לחברה ציוד מתקדם וחדשני המאפשר לקרצף את המדרגות והמבואות, לרבות הברקת אריחי הריצוף בלובי. בהתאם לצורך ועל פי דרישת הלקוח מבצעת החברה גם פוליש בלובי ובשטחים הציבוריים של המבנה על מנת להבריק את הרצפה ולהעניק לה מראה חדש ויוקרתי.

חשוב לדעת כי חדרי מדרגות במבנים גדולים משמשים מאות ואף אלפי אנשים מדי יום לכן חשוב לנקות אותם במקצועיות על בסיס יומיומי. במהלך הניקיון נעזר הצוות המקצועי של חברת Clean & Shiny בציוד כמו דיסק מים שקט, מנקי קיטור, מכונת פוליש ייעודית ואמצעים אחרים להסרת לכלוכים וכתמים קשים בחדרי המדרגות ובלובי.

שתפו:
לקבלת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות השאירו פרטים:
דילוג לתוכן